Jäsenasiat

JÄSENASIAA YHD 319:

Terve, olen meidän yhdistyksemme jäsenasioiden hoitaja
Juhani Välitorppa p. 040 621 3884. Jäsenasioissa otapa reilusti yhteyttä.

Tullessasi töihin Liikuntapalveluun sinun kannattaa liittyä heti meidän yhdistykseen,
voidaksemme ajaa sinun etujasi.
Työnantaja perii jäsenmaksun palkastasi, mikä tällä hetkellä on 1,00% ennakkopidätyksen
alaisista ansiotuloista.

Työtön, joka olet yhdistyksemme jäsen ja vailla oikeutta ansiosidonnaiseen päivärahaan,
olet velvollinen ilmoittamaan maksuvapausperusteesi huhti-, heinäk-, lokakuu-, ja tammikkuussa,
näin jäsennyytesi pysyy kunnossa.

Suosittelemma käyttämään sähköistä liittymistä.  Täytettyäsi ja hyväksyttyäsi kaikki pakolliset kentät.
Lähetettyäsi lomakkeen, jatka liittymistä kirjautumalla omaJHL -palveluun sähköpostiosoitteellasi
ja puhelimeesi tekstiviestinä tulleella salasanalla.
Voit myös luoda itsellesi haluamasi salasanan sähköpostiisi lähetetyn salasanalinkin kautta.

Tervetuloa töihin Liikunta-ja nuorisoyksikköön, muistathan heti liittyä yhdistykseemme.
Lisätietoja jäsenyydestä JHL:n linkin kautta.

Oletko jäämässä eläkkeelle!

Ilmoita eläkkeelle jäämisestä liiton jäsenpalveluun, sillä JHL ei saa tietoa mistään muualta. Kerro samalla haluatko säilyttää sekä liiton että työttömyyskassan jäsenyyden. Et voi enää hyödyntää työttömyyskassan palveluita, jos sinulle on myönnetty pysyvä täysimääräinen eläke. Tällöin suosittelemme eroamista työttömyyskassasta.

Eläkeläisjäsenen jäsenmaksu on 8,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta eli 96 euroa vuodessa. Jäsenmaksu maksetaan 4 kertaa vuodessa 24 euron suuruisena eränä. Jäsenmaksuviitteet jäsenmaksun maksamista varten voit tilata jäsenpalvelusta. Maksamalla eläkeläisen jäsenmaksun, säilytät kaikki liiton jäsenedut myös eläkkeelle jäätyäsi.